כל מה שרציתם לדעת על כתיבת סלוגן לעסק (כולל דוגמאות, ברור) הטלפון מצלצל. – שלום, אתה קופירייטר? – (אני): כן – אני צריכה סלוגן – (אני): למה את מתכוונת? – נו, למשפט מתחת לשם של העסק שלי – (אני) אוקי, ומה את רוצה להגיד בסלוגן? – שתיקה.. כל בעל עסק או חברה יודעים שכחלק מהמיתוג […]
איזו מכונית בטוחה? איזה חומוס עושים באהבה? איזה מסטיק מונע עששת? אם עניתם: וולוו, צבר ואורביט – אתם כבר יכולים להבין את החשיבות העצומה של ה-USP ביצירת מותגים ובבידול שלהם. בהתחלה היו רק מוצרים. חלב, אורז, שוקולד. בשלב השני, כדי ליצור ביניהם בידול היצרנים התחילו להמציא למוצרים שמות. כך נוצרו המותגים. יותר מאוחר, גם בעקבות […]
מה אתם עושים כשבזמן הגלישה באתר מתחילות להתעורר אצלכם שאלות, ואין לכם כוח לחפש את התשובות עליהן ברחבי האתר. אני מחפש את דף ה"שאלות נפוצות". אני לא יודע למה אבל לא מוצאים את הדף הזה ביותר אתרים. והאתרים שכן מציגים דף שאלות נפוצות לא מנצלים אותו כמו שצריך, כדי למנף אותו למטרות השיווקיות של האתר. […]
כל פניה לקורא שלכם מתבססת על הסכם לא כתוב. הוא ייתן לכם את הזמן שלו, אתם בתמורה תתנו לו משהו שהיה שווה את זה. כמו אצל רובנו הזמן של הקורא קצר והקריאה מרובה. לכן על ההתחלה הוא רוצה ביטחונות שהעסקה כדאית. כלומר, ממש על ההתחלה. כלומר, אפילו במשפט הראשון שהוא קורא. כלומר, בכותרת הראשית. לכן, […]
איזה סלוגן לעסק יעשה בשבילכם את העבודה?
/5 תגובות/ב בלוג, המסר השיווקי ואסטרטגיה /על ידי יואבי שניכל מה שרציתם לדעת על כתיבת סלוגן לעסק (כולל דוגמאות, ברור) הטלפון מצלצל. – שלום, אתה קופירייטר? – (אני): כן – אני צריכה סלוגן – (אני): למה את מתכוונת? – נו, למשפט מתחת לשם של העסק שלי – (אני) אוקי, ומה את רוצה להגיד בסלוגן? – שתיקה.. כל בעל עסק או חברה יודעים שכחלק מהמיתוג […]
4 דברים על כתיבה שיווקית לעסקים שאתם שחייבים לדעת לפני שתכתבו אות אחת
/0 תגובות/ב בלוג, המסר השיווקי ואסטרטגיה, כתיבה מניעה לפעולה, תוכן שמושך לקוחות /על ידי architextאם אתם מוצאים את עצמכם מתיישבים לכתוב כתיבה שיווקית לעסקים, לפני שעניתם לעצמכם על 4 השאלות החשובות ביותר – לא תגיעו רחוק.
USP – הכרזת העצמאות שלכם!
/4 תגובות/ב בלוג /על ידי architextאיזו מכונית בטוחה? איזה חומוס עושים באהבה? איזה מסטיק מונע עששת? אם עניתם: וולוו, צבר ואורביט – אתם כבר יכולים להבין את החשיבות העצומה של ה-USP ביצירת מותגים ובבידול שלהם. בהתחלה היו רק מוצרים. חלב, אורז, שוקולד. בשלב השני, כדי ליצור ביניהם בידול היצרנים התחילו להמציא למוצרים שמות. כך נוצרו המותגים. יותר מאוחר, גם בעקבות […]
9 תשובות לשאלה: איך להפוך את דף ה-FAQ לאחד הממירים באתר
/1 תגובה/ב בלוג /על ידי architextמה אתם עושים כשבזמן הגלישה באתר מתחילות להתעורר אצלכם שאלות, ואין לכם כוח לחפש את התשובות עליהן ברחבי האתר. אני מחפש את דף ה"שאלות נפוצות". אני לא יודע למה אבל לא מוצאים את הדף הזה ביותר אתרים. והאתרים שכן מציגים דף שאלות נפוצות לא מנצלים אותו כמו שצריך, כדי למנף אותו למטרות השיווקיות של האתר. […]
לא משנה מה אתם כותבים, תתחילו עם הכותרת
/2 תגובות/ב בלוג /על ידי architextכל פניה לקורא שלכם מתבססת על הסכם לא כתוב. הוא ייתן לכם את הזמן שלו, אתם בתמורה תתנו לו משהו שהיה שווה את זה. כמו אצל רובנו הזמן של הקורא קצר והקריאה מרובה. לכן על ההתחלה הוא רוצה ביטחונות שהעסקה כדאית. כלומר, ממש על ההתחלה. כלומר, אפילו במשפט הראשון שהוא קורא. כלומר, בכותרת הראשית. לכן, […]