בלוג

איך ויקיפדיה שכנעה אותי לתרום לה כסף

לפני שבוע קיבלתי אימייל מוויקפידיה שמבקש ממני לחדש את התרומה שלי לאתר. לכתוב טקסט שיגרום לקורא לתרום כסף היא משימה מאתגרת במיוחד שכל עמותה או מועמד שמגייסים כספים למימון הפעילות מכירים מקרוב. בדרך כלל אנחנו משתמשים בכתיבה מניעה לפעולה כדי לעודד קניה אישית של מוצר או שירות. אבל כשאנחנו מבקשים תרומה אנחנו בעצם מוכרים תפיסת […]

למה אני כותב קודם כל את הכותרת

אתם מתחילים הכי מהר שלכם ולאט לאט אתם מגבירים. טוב, אני מניח שאתם מכירים את המשפט הזה, זה הטיפ של אלופים של קרמבו ממבצע סבתא. אז מה שטוב לקרמבו בטח טוב גם לכתיבה שיווקית.. מבחינת כתיבה שיווקית ההתחלה היא כמובן הכותרת. ואני מדבר על הכותרת של דף נחיתה, דף באתר, במודעה, בפלייר וגם שורת הנושא של […]

כתיבה שיווקית צריכה מיקרופון, לא מגפון

תיאודור רוזוולט, הנשיא ה-26 של ארצות הברית, והראשון בשושלת רוזוולט, תיאר כך את מדיניות החוץ שלו: "דבר ברכות ושא מקל גדול". מה הוא רצה להגיד? שכשיש לך עוצמה אמיתית אתה לא צריך לצעוק. משהו בסגנון, רק הפוך, של כלב נובח לא נושך. אני כמובן מסתכל על זה מהזווית של כתיבה שיווקית ומהדרך הנכונה לפנות ללקוח. […]

דברו איתי