בימינו כאשר התוכן הוא המלך יש דברים חשובים שיש לשים אליהם לב לפני שחושבים לקחת רעיונות, מילים, ביטויים, משפט פה משפט שם מאתרים אחרים, ספרים, מאמרים ועוד. לפני שניקח דוגמאות נבהיר מספר מונחים שהם חשובים בתחום של זכויות היוצרים: מה היא זכות יוצרים קיימת זכות מוקנית לבעלים של יצירה – ספרותית, מוזיקלית, עיצובית ועוד. מתוקף […]
אם יש לכם אתר שדרכו אתם מנסים לקדם את העסק שלכם, אתם ודאי יודעים שהדבר החשוב ביותר שצריך להופיע בו הוא תוכן. תוכן איכותי, תוכן מקורי, תוכן בעל ערך וכמובן – תוכן שישכנע את הקוראים שלכם לעשות את הפעולה שאתם מעוניינים שיעשו (להירשם לניוזלטר, לרכוש מוצר, להוריד eBook וכו'). אבל מה לעשות שלא כולם נולדו […]
שיווק באמצעות הודעות sms הוא מהערוצים השיווקיים הכי מניעים לתגובה ישירה ולפעולה מידית. כשכמעט כל אחד מסתובב היום עם סמרטפון צמוד, ומציץ בו כל דקה, מבחינת המשווקים זהו מצב אידיאלי – הכי קרוב ללקוח שבוי.. אז הנה כמה מספרים על האפקטיביות של sms שיכניסו אתכם לתמונה: • 95% מהלקוחות יקראו את הסמס ששלחתם (שיעור פתיחה […]
אחת הדרכים המוכחות להניע לפעולה היא להתחיל עם הבלטת הפער בין המקום שבו נמצא הלקוח הפוטנציאלי שלכם – לבין המקום שבו הוא רוצה להיות. השלב הבא יהיה להציג את התוצאות הרצויות, ולתאר איך המוצר/שירות שלכם הוא בדיוק זה שיעזור לו לסגור את אותו פער – כדי להגיע לאותן תוצאות. דוגמא טובה לשימוש בטכניקה הזו הן התמונות של "לפני" […]
מסתבר שלא חייבים להיות קופירייטר כדי ליצור הנעה לפעולה.. יש המון נוסחאות ותבניות לכתיבה של משפטי מכירה שיגרמו להנעה לפעולה. אני מכיר את כולן וניסיתי את רובן בווריאציות שונות לקהלים שונים, עם מסרים שונים ולמטרות שונות. אבל אם הייתי צריך להמליץ על נוסחה אחת פשוטה שתעבוד בשבילכם ברוב המוחלט של המקרים ביצירת משפטי הנעה לפעולה – […]
איך לא להפר זכויות יוצרים ולמה לא כדאי להעתיק תוכן של אחרים
/0 תגובות/ב בלוג /על ידי יואבי שניבימינו כאשר התוכן הוא המלך יש דברים חשובים שיש לשים אליהם לב לפני שחושבים לקחת רעיונות, מילים, ביטויים, משפט פה משפט שם מאתרים אחרים, ספרים, מאמרים ועוד. לפני שניקח דוגמאות נבהיר מספר מונחים שהם חשובים בתחום של זכויות היוצרים: מה היא זכות יוצרים קיימת זכות מוקנית לבעלים של יצירה – ספרותית, מוזיקלית, עיצובית ועוד. מתוקף […]
15 טיפים לכתיבת תוכן ממומחי שיווק בינלאומיים
/0 תגובות/ב בלוג /על ידי יואבי שניאם יש לכם אתר שדרכו אתם מנסים לקדם את העסק שלכם, אתם ודאי יודעים שהדבר החשוב ביותר שצריך להופיע בו הוא תוכן. תוכן איכותי, תוכן מקורי, תוכן בעל ערך וכמובן – תוכן שישכנע את הקוראים שלכם לעשות את הפעולה שאתם מעוניינים שיעשו (להירשם לניוזלטר, לרכוש מוצר, להוריד eBook וכו'). אבל מה לעשות שלא כולם נולדו […]
10 טיפים לשיווק sms
/0 תגובות/ב בלוג /על ידי יואבי שנישיווק באמצעות הודעות sms הוא מהערוצים השיווקיים הכי מניעים לתגובה ישירה ולפעולה מידית. כשכמעט כל אחד מסתובב היום עם סמרטפון צמוד, ומציץ בו כל דקה, מבחינת המשווקים זהו מצב אידיאלי – הכי קרוב ללקוח שבוי.. אז הנה כמה מספרים על האפקטיביות של sms שיכניסו אתכם לתמונה: • 95% מהלקוחות יקראו את הסמס ששלחתם (שיעור פתיחה […]
טכניקה מעולה לסרטון מניע לפעולה
/1 תגובה/ב בלוג /על ידי יואבי שניאחת הדרכים המוכחות להניע לפעולה היא להתחיל עם הבלטת הפער בין המקום שבו נמצא הלקוח הפוטנציאלי שלכם – לבין המקום שבו הוא רוצה להיות. השלב הבא יהיה להציג את התוצאות הרצויות, ולתאר איך המוצר/שירות שלכם הוא בדיוק זה שיעזור לו לסגור את אותו פער – כדי להגיע לאותן תוצאות. דוגמא טובה לשימוש בטכניקה הזו הן התמונות של "לפני" […]
איך ליצור משפטי מכירה מנצחים: הנוסחה הקלה להנעה לפעולה
/4 תגובות/ב בלוג, כתיבה מניעה לפעולה /על ידי יואבי שנימסתבר שלא חייבים להיות קופירייטר כדי ליצור הנעה לפעולה.. יש המון נוסחאות ותבניות לכתיבה של משפטי מכירה שיגרמו להנעה לפעולה. אני מכיר את כולן וניסיתי את רובן בווריאציות שונות לקהלים שונים, עם מסרים שונים ולמטרות שונות. אבל אם הייתי צריך להמליץ על נוסחה אחת פשוטה שתעבוד בשבילכם ברוב המוחלט של המקרים ביצירת משפטי הנעה לפעולה – […]