בלוג

איך לא להפר זכויות יוצרים ולמה לא כדאי להעתיק תוכן של אחרים

בימינו כאשר התוכן הוא המלך יש דברים חשובים שיש לשים אליהם לב לפני שחושבים לקחת רעיונות, מילים, ביטויים, משפט פה משפט שם מאתרים אחרים, ספרים, מאמרים ועוד. לפני שניקח דוגמאות נבהיר מספר מונחים שהם חשובים בתחום של זכויות היוצרים: מה היא זכות יוצרים קיימת זכות מוקנית לבעלים של יצירה – ספרותית, מוזיקלית, עיצובית ועוד. מתוקף […]

15 טיפים לכתיבת תוכן ממומחי שיווק בינלאומיים

אם יש לכם אתר שדרכו אתם מנסים לקדם את העסק שלכם, אתם ודאי יודעים שהדבר החשוב ביותר שצריך להופיע בו הוא תוכן. תוכן איכותי, תוכן מקורי, תוכן בעל ערך וכמובן – תוכן שישכנע את הקוראים שלכם לעשות את הפעולה שאתם מעוניינים שיעשו (להירשם לניוזלטר, לרכוש מוצר, להוריד eBook וכו'). אבל מה לעשות שלא כולם נולדו […]

10 טיפים לשיווק sms

שיווק באמצעות הודעות sms הוא מהערוצים השיווקיים הכי מניעים לתגובה ישירה ולפעולה מידית. כשכמעט כל אחד מסתובב היום עם סמרטפון צמוד, ומציץ בו כל דקה, מבחינת המשווקים זהו מצב אידיאלי – הכי קרוב ללקוח שבוי.. אז הנה כמה מספרים על האפקטיביות של sms שיכניסו אתכם לתמונה: • 95% מהלקוחות יקראו את הסמס ששלחתם (שיעור פתיחה […]

טכניקה מעולה לסרטון מניע לפעולה

אחת הדרכים המוכחות להניע לפעולה היא להתחיל עם הבלטת הפער בין המקום שבו נמצא הלקוח הפוטנציאלי שלכם – לבין המקום שבו הוא רוצה להיות. השלב הבא יהיה להציג את התוצאות הרצויות, ולתאר איך המוצר/שירות שלכם הוא בדיוק זה שיעזור לו לסגור את אותו פער – כדי להגיע לאותן תוצאות. דוגמא טובה לשימוש בטכניקה הזו הן התמונות של "לפני" […]

איך ליצור משפטי מכירה מנצחים: הנוסחה הקלה להנעה לפעולה

מסתבר שלא חייבים להיות קופירייטר כדי ליצור הנעה לפעולה.. יש המון נוסחאות ותבניות לכתיבה של משפטי מכירה שיגרמו להנעה לפעולה. אני מכיר את כולן וניסיתי את רובן בווריאציות שונות לקהלים שונים, עם מסרים שונים ולמטרות שונות. אבל אם הייתי צריך להמליץ על נוסחה אחת פשוטה שתעבוד בשבילכם ברוב המוחלט של המקרים ביצירת משפטי הנעה לפעולה – […]

דברו איתי