קופירייטר או קופירייטינג? לא משנה, העיקר שיעבוד!

קופירייטר לעסקים, קופירייטינג לאינטרנט, תוכן שיווקי..
תקראו לזה איך שתקראו העיקר שיהיה לכם טקסט שעובד. בשבילכם.

במילים אחרות, טקסט של קופירייטר מקצועי עובד בשבילכם אם הוא:
מניע לפעולה – גורם לקוראים לעשות את הפעולה שרציתם
ממיר יותר – גורם ליותר קוראים להפוך ללקוחות
חוסך זמן – מוכר את המוצר או השירות שלכם במקומכם

איך קופירייטר עובד?

מפתיע או לא אבל קופירייטר הוא קצת מהרבה דברים: תחקירן (שלומד כל דבר אפשרי על הצרכים של הלקוח שלכם), פסיכולוג (שמגלה את המניעים הלא מודעים שמפעילים את הלקוח שלכם) ושחקן (שנכנס לנעליים של הלקוח ולומד לדבר בשפה שלו).

ואת כל התובנות על הכאבים, הצרכים הרגשיים ועל מה שהלקוח הפוטנציאלי שלכם היה הכי רוצה להשיג – קופירייטר טוב יהפוך לטקסט מסקרן שיגרום לו לעשות את הפעולה שרציתם.

למה אסור לכם לוותר על כתיבה של קופירייטר מקצועי

גם אם אתם אוהבים לכתוב או שמישהו אצלכם בעסק או בחברה מתנדב לכתוב את התכנים השיווקיים שלכם, אני ממליץ לכם לא לוותר על כתיבה של קופירייטר מקצועי.

למה? 3 סיבות:

1. קופירייטר מומחה בכתיבה שיווקית – בעוד שאתם כותבים כנראה בפעם הראשונה או השניה את התכנים השיווקיים שלכם, קופירייטר כותב כל יום, כל היום.
2. קופירייטר הוא ה"אורח לרגע שרואה כל פגע" – אתם חיים את המוצר או השירות שלכם אבל חסרה לכם את נקודת המבט החיצונית שתבחן את המסרים שלכם בעין ביקורתית.
3. קופירייטר מייצג את טובת הלקוח – הרבה עסקים מתקשים להסביר באופן פשוט מה הם עושים, ומה שיותר חשוב, מה הם עושים לטובת הלקוח. ואת זה קופירייטר יעשה בקלות.

בקיצור, בואו נסכם שכל אחד שיעשה את מה שהוא עושה הכי טוב. אתם בעסק שלכם, ואני בעסק שלי – בשבילכם.

רוצים שגם הטקסטים והמסרים שלכם יניעו לפעולה? צרו איתי קשר ואדאג שזה יקרה!