בלוג

הדבר שהלקוח שלך הכי רוצה לקרוא

בסרט להיות ג'ון מלקוביץ' קרייג שוורץ (ג'ון קיוזק) מוצא דלת בקומה ה-7.5 שדרכה הוא מצליח להיכנס לתודעה של ג'ון מלקוביץ'. ואז, במשך רבע שעה הוא מצליח לשמוע, לראות ולהרגיש את כל מה שג'ון מלקוביץ' בעצמו שומע, רואה ומרגיש. כבעלי מוצר או שירות, אין ספק שאם ג'ון מלקוביץ' היה לקוח שלכם זה בדיוק מה שהייתם רוצים […]

רעבים לכותרת טובה?

כל טקסט שמיועד להניע לפעולה צריך לכלול כותרת. וכדי שהכותרת תניע לפעולה היא צריכה להיות מושכת, מסקרנת ומבטיחה. יש הרבה טכניקות יעילות לכתוב כותרות טובות. ולמרות זאת, הרבה בעלי עסקים שמודעים לחשיבות של הכותרת, לא מצליחים לכתוב כותרות מניעות לפעולה באותה קלות, מהירות ואפקטיביות כמו שהם היו רוצים. אחד המפתחות לכתוב כותרת טובה בקלות ובמהירות היא […]

מה לכתוב על כפתור הקריאה לפעולה

זה לא נגמר עד שזה לא נגמר.. או עד שהגברת השמנה שרה.. ובמקרה של הנעה לפעולה מסתיים ב.. קריאה לפעולה שעל הכפתור. לא רגע לפני. אולי זה נשמע מפתיע, אבל כל המחקרים מגיעים לאותה מסקנה: לטקסט שעל הכפתור יש השפעה עצומה על יחס ההמרה. ברור שמי שלחץ על הכפתור כבר קיבל את ההחלטה. אבל הרבה […]

כתיבה שיווקית וההקשר של הבחירות

הקופירייטר אדווין שלוסברג אמר פעם שהמיומנות של כתיבה שיווקית היא ליצור הקשר שבו אנשים אחרים יכולים לחשוב. בחירות בכלל והבחירות בישראל – עם ריבוי המפלגות – בפרט, מציעות הדגמה מצוינת לתפיסה הזאת. כאזרחים יש לנו מטרה אחת: לשפר את החיים שלנו במדינת ישראל. בבחירות כל מפלגה מנסה להציע לנו נקודת מבט אחרת, מסגרת התייחסות שונה או […]

דברו איתי