טכניקה מעולה לסרטון מניע לפעולה

אחת הדרכים המוכחות להניע לפעולה היא להתחיל עם הבלטת הפער בין המקום שבו נמצא הלקוח הפוטנציאלי שלכם – לבין המקום שבו הוא רוצה להיות.

השלב הבא יהיה להציג את התוצאות הרצויות, ולתאר איך המוצר/שירות שלכם הוא בדיוק זה שיעזור לו לסגור את אותו פער – כדי להגיע לאותן תוצאות.

דוגמא טובה לשימוש בטכניקה הזו הן התמונות של "לפני" ואחרי" בעיקר בתחום של מוצרי הרזיה וטיפולים אסתטיים.

אני אוהב להשתמש בטכניקה הזו כשאני כותב על מוצר חדש. במקרה הזה מאוד יעיל להדגיש את ההבדל בין מה שהיה אפשרי עד היום, לבין מה שיכול להיות אפשרי מהיום.

ואם התקציב מאפשר ובעל העסק מבקש "משהו יצירתי" הכי כיף לעשות מזה סרטון.

לאחרונה כתבתי סרטון מהסוג הזה של "לפני" ו"אחרי" לאתר שכנים.

המטרה של הסרטון היתה להציג את השירות של האתר, שמאפשר לשכנים
לשלם את ועד הבית – בכרטיס אשראי.

כמה פשוט לשלם ועד בית!

 

1 תגובה
  1. אורנה כץ
    אורנה כץ אומר:

    יואב , אהבתי מאד .
    (אורנה מערדאוןליין) , בשביל ההרזיה עם אורנה.
    אשמח לקבל עוד טיפים .
    אהבתי את סרטון האנימציה של שכנים.
    אשמח לדעת עלויות לסרטון..
    לא אוהבת את תמונות הלפני ואחרי המצולמות , נדוש….
    אנימציה יותר מדברת אלי.

    הגב

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *