מה קרה לעסקים שלמדו להניע לפעולה בקורס כתיבה שיווקית
- כמות הפניות אליהם גדלה בצורה משמעותית
- התחילו ליהנות מהכתיבה כי ברור להם בדיוק מה צריך לכתוב
- לא מבזבזים זמן על שיחות מכירה ארוכות ומתישות, כי הטקסט עושה להם את רוב העבודה
- מוציאים פחות על פרסום כי המסרים יותר אפקטיביים (כלומר, הופכים יותר מתעניינים ללקוחות משלמים)
- מגדילים את העסק בהתמדה, כי יש להם יותר זמן לטפל בלקוחות הקיימים ולגייס חדשים
- ולא פחות חשוב – הם חזרו לחייך..
תוצאות לדוגמה: 7 נרשמים מכל 10 מבקרים (יחס המרה של 70%)
זהו צילום מסך של דף הסטטיסטיקות מאחד מדפי הנחיתה שלי.
כמו שאפשר לראות מתוך 1,877 מתעניינים שנכנסו לדף ("קליקים")
1,314 מתוכם הפכו למעוניינים והשאירו פרטים ("לידים").
מה שאומר יחס המרה של 70%!
מה בעלי עסקים מספרים על השיטה שלי לכתיבה שיווקית
רז מצנע, סמנכ"ל שיווק ותוכן AllJobs
הכתיבה שלי הפכה למזמינה ומרתקת וכעסק צומח זכיתי לראות בפועל שינוי שהזניק אותי מעלה מעלה!
יש דברים שאסור לחסוך עליהם, כתיבה שיווקית – היא בשלישיה הפותחת ללא כל ספק! מומלץ בחום על מצב רתיחה :)
קרן אור, התאטרון היהודי
כל מה שצריך כדי להניע לפעולה מ-0 ל-100
האות להגדלת המכירות הוא קורס כתיבה שיווקית אינטרנטי שכולל 9 שיעורי וידאו מקיפים באורך כולל של 5 שעות.
כל הדרכה מלווה בדוגמאות מעשיות מהארץ ומהעולם, טכניקות ייחודיות ונוסחאות עבודה מוכחות שאפשר בקלות להבין ליישם.
לכל שיעור מצורפים מצגת השיעור, תמלול השיעור וריכוז העקרונות שנלמדו,
כדי לאפשר לך לחזור בקלות ובמהירות על הדברים החשובים.
כל השיעורים נמצאים באתר פרטי וסגור עם עוד כלים, תבניות ומדריכים בלעדיים
שיעזרו לך לראות תוצאות כבר מהרגע הראשון.
חשוב להבין: לא מדובר כאן באוסף של נושאים, אלא בתוכנית הכשרה מקיפה שלוקחת אותך יד ביד.
משיעור לשיעור, צעד אחר צעד, ישתפרו ההבנה, המיומנות והיכולת שלך לכתוב בקלות טקסטים
שיניעו לפעולה את הלקוח הפוטנציאלי שלך בכל מקום: באתר, בדפי נחיתה, בדיוורים, בפליירים, בפוסטים ובפרסום ממומן.
שיעור 1 – עשרה דפוסי חשיבה לכתיבת טקסט מכירתי אפקטיבי
המטרה של כתיבה מניעה לפעולה היא לתפוס את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי שלנו,
לעורר את הסקרנות שלו ולגרום לו לבצע את הפעולה שאנחנו רוצים שהוא יבצע.
בשיעור הזה נכיר 10 דפוסי חשיבה חדשים, שיבטיחו שהכתיבה שלך תישאר תמיד קלה, ממוקדת ו.. מניעה לפעולה.
בשיעור הזה נלמד:
• איזה סוג מכירה הוא הכי אפקטיבי
• איך יוצרים פניה אישית גם לקהל גדול של קוראים
• מה המטרה של המילים שבהן נשתמש
• איך לעבוד בצורה יעילה עם טכניקות מוכחות
• איך להגיע לרמה הבאה של אפקטיביות בכתיבה
• מה חשוב להגדיר לפני תחילת הכתיבה
• באיזה טון וסגנון הכי נכון לפנות לקורא
שיעור 2 – מה מניע את הלקוח הפוטנציאלי שלך
בשיעור הזה נתמקד באדם הכי חשוב בתהליך המכירה – הלקוח שלך.
נדבר על איך הוא חושב, מרגיש ופועל ונלמד לזהות מה מניע אותו לקבל החלטה ולבצע פעולה.
בשיעור הזה נלמד:
• באיזה צורך יהיה הכי אפקטיבי למקד את המסר שלך
• מה חשוב לבטא בפניה שלך
• איזה סוג מילים חשוב לזהות ולשלב בטקסט
• איזה סוג תוצאות יהיה אפקטיבי יותר להדגיש
שיעור 3 – איך ליצור את הקול השיווקי שלך
בשיעור הזה נדבר על העקרונות ליצירת הקול השיווקי שלך, ואיך להתאים את הטון הנכון,
סגנון הכתיבה וסוג הפניה, שיקרבו את הקורא לטקסט ויעוררו בו את הרצון להמשיך ולקרוא.
בשיעור הזה נלמד:
• איך למצוא את הקול השיווקי שלך
• מהן 3 הטעויות הכי נפוצות שמרחיקות את הקורא
• באיזה טון נכון לפנות לקורא
• איזה סגנון כתיבה הוא היעיל ביותר
• איך לזהות את המילים והביטויים שמתאימים לקורא שלך
שיעור 4 – איך לכתוב כותרות ממגנטות
בשיעור הזה נתרכז בכתיבת הכותרת והפתיחה של הטקסט השיווקי שלך. נלמד טכניקות, נוסחאות ודרכי הנעה
שיהיה אפשר כבר להשתמש, ולשפר באופן מידי את האפקטיביות של הטקסט שלך.
בשיעור הזה נלמד:
• למה חשוב לכתוב קודם כל את הכותרת
• מה צריך להיות בכותרת כדי לתפוס מיד את תשומת הלב של הקורא
• 4 השאלות שינבאו בוודאות אם כתבת כותרת טובה
• 8 מילות העל שישדרגו כל כותרת
• הדרך הטובה ביותר להתחיל לכתוב כותרות
• 9 נוסחאות מוכחות לכתיבת כותרות מנצחות
שיעור 5 – איך לעורר עניין וליצור אמון
בשיעור הזה נבין את החשיבות של יצירת מערכת יחסים עם הקורא, כדי לחזק את האמינות שלך בעיניו,
ולגרום לו להאמין לך ולסמוך עליך. נלמד איך לעשות את זה בעזרת "הסיפור" שלך.
בשיעור הזה נלמד:
• למה חשוב לספר את הסיפור שלך
• 7 השלבים ליצירת סיפור מעורר הזדהות ויוצר אמינות
• איך לשמור על אותנטיות ולהגביר את יכולת ההשפעה של הסיפור על הקורא
שיעור 6 – איך להציג את המוצר/שירות שלך ו.. למכור אותו
בשיעור הזה נלמד איך להציג את המוצר או השירות שלך באופן כזה שהלקוח שלך יבין
שזה בדיוק מה שהוא צריך – כדי להשיג את התוצאות שהוא רוצה.
בשיעור הזה נלמד:
• מה הטעות הכי גדולה שבעלי עסקים עושים בהצגת המוצר/שירות שלהם, ואיך להימנע ממנה
• טכניקה קלה ואפקטיבית לזהות בשיטתיות את התכונות והמאפיינים הרלוונטיים של המוצר/שירות שלך
• איך להפוך את התכונות לתועלות ולתוצאות שהקורא שלך משתוקק לקבל
• 7 דרכים להציג את התועלות שלך בדרך מלהיבה וסוחפת
שיעור 7 – איך להציג את ההצעה והוכחות להשגת התוצאה
בשיעור הזה נדבר על 2 דברים: איך להציג ולמכור את המחיר של המוצר או השירות שלך
ואיך להוכיח לו שזה באמת עובד.
בשיעור הזה נלמד:
• איך לבנות את ההצעה שלך
• נוסחה חכמה פשוטה שתשכנע את הקורא שהערך של המוצר/שירות שלך
שווה לו הרבה יותר ממה שהוא ישלם
• 9 סוגי ההוכחות שישכנעו את הקורא שהמוצר/שירות שלך
יאפשרו לו להשיג את התוצאות שהוא רוצה
שיעור 8 – איך ליצור קריאה אפקטיבית לפעולה
בשיעור הזה נבין שכשאנחנו מבקשים מהלקוח לקנות את המוצר/שירות שלנו, אנחנו בעצם מבקשים ממנו להסתכן…
נלמד איך לנטרל את הסיכון שלו ואז, איך לכוון אותו לבצע באופן מידי את הפעולה שאנחנו רוצים שהוא יעשה.
בשיעור הזה נלמד:
• איזו התחייבות תנטרל את החשש של הלקוח שלך
• איך לבנות קריאה אפקטיבית לפעולה
• מה הדבר הכי חשוב להציג לפני שנקרא לו לבצע את הפעולה
• איך לגרום לו לבצע את הפעולה עכשיו!
שיעור 9 – איך לחבר את כל הנקודות
השיעור התשיעי מוקדש כולו כדי להוציא אותך לדרך ברגל ימין.
נדבר קודם על מה הדבר הכי חשוב שצריך לדעת על הלקוח שלך לפני שמתחילים לכתוב.
וכשיודעים את זה פתאום הכל מסתדר במקום, ויודעים בדיוק למי כותבים, מה בדיוק הולכים להגיד לו
ומה צריך להיות כתוב בכותרת.
ובסוף… נראה איך מחברים את כל מה שלמדנו בקורס:
את ההבנה של מה כואב ללקוח שלך, את סוג הפניה אליו, את הסיפור שלך,
את כל התועלות של המוצר או השירות שלך, את ההוכחות לתוצאות שיש לך,
את ההצעה והמחיר שלך ואת נטרול הסיכון של הלקוח.
כל אלה יתחברו לטקסט מכירתי שפשוט.. מניע לפעולה ומשאיר את הלקוח שלך בציפייה ובהתרגשות
לקראת קבלת המוצר או השירות שהוא הזמין עכשיו!
כל הידע שפיתחתי ב-18 שנות כתיבה שיווקית – שלך בקורס כתיבה שיווקית מרוכז אחד!
הי, אני יואבי שני
ב-18 השנים האחרונות כתבתי מאות דפי נחיתה ותוכן לאתרים. המצאתי שמות וסלוגנים למותגים מובילים,
הייתי שותף למהלכי מיתוג שזכו בפרסים ויצרתי פרסומות לרדיו ולטלוויזיה שבטח שמעת וראית.
את כל הנוסחאות שעובדות, טכניקות השכנוע הכי יעילות ושיטות הכתיבה שפיתחתי
ומכרו מוצרים ושירותים בעשרות מיליוני שקלים – ריכזתי בשבילך בקורס כתיבה שיווקית המקיף ביותר ברשת.
עד היום השתמשו בידע הזה מאות בעלי עסקים, יזמים, משווקים וכותבים כדי לכתוב טקסטים מניעים לפעולה לעצמם ולאחרים.
מה ההשקעה שלך בקורס כתיבה שיווקית – האות להגדלת המכירות?
שנינו יודעים שלטקסט שכתוב כמו שצריך יש תוצאה אחת: יותר לקוחות ויותר מכירות.
אז ברור שהשקעה בכתיבה שמניעה לפעולה היא נטו השקעה בעסק שלך.
אבל מה שיפה זה שהרווח שלך יגדל גם שנים קדימה, הרבה אחרי שהשתתפת בקורס.
כך שבלי ספק זו השקעה שתחזיר את עצמה פי 10 ויותר כבר בקרוב.
עכשיו לגבי המחיר. מצד אחד יכולתי לדרוש עבור הקורס אלפי שקלים, ועדיין זה היה שווה לך.
מצד שני.. המטרה שלי היא לתת לך את הכלים להגיע לכמה שיותר אנשים,
כדי לעזור להם עם היכולות הייחודיות שלך.
אז החלטתי שהמחיר יהיה כזה שלא ייתן לך שום סיבה לוותר על הקורס
ולהפסיד את כל הכלים, הטכניקות והתבניות שיעשו מהפכה בעסק שלך לתמיד.
אז מה מקבלים
כל הכלים שיעזרו לך לקבל יותר לקוחות ויותר מהר
הקורס האינטרנטי המקיף ביותר לכתיבה מניעה לפעולה עם 9 הדרכות וידאו מפורטות
באורך כולל של 5 שעות.
מחיר: 2,980 ₪
אשף הכותרות הוא תוכנה ייחודית שפיתחתי כדי לאפשר לך, בלי שום ניסיון קודם,
ליצור בקליק אחד אינסוף כותרות מניעות לפעולה.
הכותרות, שמבוססות על הכותרות המצליחות ביותר, הן בהתאמה מלאה למוצר או לשירות שלך.
מחיר: 449 ₪
125 תועלות ייחודיות שיעזרו לך לקבל רעיונות, כיווני חשיבה והשראה.
למשל: “לשלוט בהוצאות בקלות”, “להימנע ממבוכה כש…” או “לברוח מהשגרה”.
מחיר: 287 ₪
מילים עם כח משיכה מיוחד שכשהן מופיעות בטקסט שלך
הן מעוררות אצל הקוראים יותר עניין, סקרנות ונכונות לפעול.
מחיר: 249 ₪
סה"כ: 3,965 ש"ח
אבל המחיר שלך הוא:
יש לך עוד המון לקוחות בעולם…
הגיע הזמן לספר להם את זה!
כדי שזה יתחיל לקרות כבר עכשיו, נשאר לך רק למלא את הפרטים שלך
ולעבור מיד לדף התשלום המאובטח.
זה אומר שיש לך 14 יום מקבלת הקורס להחליט אם זה בשבילך או לא.
בכל מקרה שתהיה לך תחושה שזה לא מה שחשבת – אחזיר לך את כל הכסף ששילמת.
בלי שאלות, בלי כוכביות ובלי אותיות קטנות.
אני רוצה שיהיו לי רק לקוחות מרוצים… אני רוצה שההצטרפות שלך לקורס
תהיה בלב שלם, גם אם זה אומר שכדי להשתכנע לגמרי
היית רוצה לנסות קודם ורק אז להחליט.
אז במצב הזה כל הסיכון עלי, וכל הסיכוי עליך :)
הנה כמה שאלות ששואלים אותי ויכולות לעזור גם לך
בהחלט. קורס בכתיבה שיווקית מתאים לכל עסק שהפעילות שלו מבוססת על גיוס לקוחות חדשים.
אם המטרה שלך היא ללמוד להפוך מילים ללקוחות משלמים – הקורס הזה הוא בשבילך!
דווקא זה שהעסק שלך עדיין בחיתולים… יאפשר לך להיות ממוקד ואפקטיבי כבר מההתחלה
ולחסוך הרבה זמן ואנרגיה בגיבוש וכתיבת המסרים שלך.
השאלה היותר נכונה לדעתי היא האם יש לך את הרצון והמחויבות ללמוד וליישם.
אם כן, אין גבול לגבי ההצלחה העסקית שלך!
אני כמובן לא נגד הדרכות פרונטליות אבל לקורס אינטרנטי יש המון יתרונות:
כל ההדרכות נגישות לך באתר פרטי. אפשר לצפות בכל שעה, בקצב שלך,
לעצור ולהעביר אחורה אם משהו לא ברור (זה מה שאני תמיד עושה..).
יתרון נוסף זה שלא צריך לצאת מהבית, לנסוע ולחפש חניה.
ולא פחות חשוב: זה מאפשר לי להוזיל לך את המחיר של הקורס.
רוצה להתייעץ איתי לגבי הקורס או לשאול שאלה? בטח שאפשר – בטלפון 054-8020908 או במייל: yoavi@architext.co.il