למה מילה של קופירייטר שווה לכם הרבה?
קופירייטר לעסקים, קופירייטינג לאינטרנט, כתיבה שיווקית..
תקראו לזה איך שתקראו העיקר שיהיה לכם טקסט שעובד. בשבילכם.
במילים אחרות, טקסט שעובד בשבילכם..
• מניע לפעולה – גורם לקוראים לעשות את הפעולה שרציתם
• ממיר יותר – גורם ליותר קוראים להפוך ללקוחות
• חוסך זמן – מוכר את המוצר או השירות שלכם במקומכם
איך זה עובד?
בכובע של קופירייטר אני קצת מהרבה דברים: בלש (שלומד כל דבר אפשרי על הצרכים של הלקוח שלכם), פסיכולוג (שמזהה את המניעים הלא מודעים שמפעילים אותו) ושחקן (שנכנס לנעליים שלו ולומד לדבר בשפה שלו).
ואז כל מה שלמדתי על הכאבים שלו או שלה, על הצרכים הרגשיים ועל מה שהם היו רוצים להשיג – הופך לטקסט מניע לפעולה שגורם להם לעשות את הפעולה שרציתם.
למה אסור לכם לוותר על כתיבה מקצועית של קופירייטר
אתם אוהבים לכתוב? מישהו אצלכם בעסק או בחברה מתנדב לכתוב את התכנים השיווקיים שלכם? בכל זאת אני ממליץ לכם לא לוותר על כתיבה שיווקית מקצועית.
למה? בעיקר בגלל זה:
1. "אורח לרגע רואה כל פגע" – נכון אתם חיים את המוצר או השירות שלכם. אבל באופן טבעי חסרה לכם את נקודת המבט החיצונית שתבחן את המסרים שלכם בעין ביקורתית.
2. מייצג את נקודת המבט של הלקוח – הרבה עסקים מתקשים להסביר באופן פשוט מה הם עושים. ומה שיותר חשוב מה הם עושים לטובת הלקוח. ואת זה אני עושה.
3. כתיבה שיווקית משנה עמדות – כתיבה שיווקית לא "סתם" מציגה את המוצר/שירות שלכם. היא ממוקדת מהמילה הראשונה עד האחרונה להניע את הקורא לבצע פעולה.
בקיצור, בואו נסכם שכל אחד יעשה את מה שהוא עושה הכי טוב. אני אכתוב בשבילכם ולכם יהיה יותר זמן להתמקד בעסק שלכם.
רוצים שגם הטקסטים והמסרים שלכם יניעו לפעולה? צרו איתי קשר ואדאג שזה יקרה!