מה לכתוב על כפתור הקריאה לפעולה

זה לא נגמר עד שזה לא נגמר.. או עד שהגברת השמנה שרה..
ובמקרה של הנעה לפעולה מסתיים ב.. קריאה לפעולה שעל הכפתור. לא רגע לפני.

אולי זה נשמע מפתיע, אבל כל המחקרים מגיעים לאותה מסקנה:
לטקסט שעל הכפתור יש השפעה עצומה על יחס ההמרה.

ברור שמי שלחץ על הכפתור כבר קיבל את ההחלטה.
אבל הרבה מאוד אנשים קוראים את מה שכתוב על הכפתור לפני שהם מבצעים את הפעולה.
ומה שכתוב על הכפתור יכול לעשות את ההבדל בין לקפוץ למים או להישאר על שפת הבריכה.

הקמפיין של אובמה

James Constable מספר שכשאובמה רצה להגדיל את גיוס התרומות לקמפיין הנשיאות שלו,
הצוות שטיפל בגיוס התרומות הוסיף לאתר שלו כפתור מעבר לדף תרומה.

במטרה לגרום לכמה שיותר גולשים לתרום, מנהלי האתר החליטו לבחון 4 סוגי טקסט נוספים
לצד הכפתור הרגיל "תרום עכשיו" (Donate Now), כדי לבחור בסוף
את הטקסט הכי אפקטיבי.

ואלה תוצאות האמת (בירוק – התוצאה הכי טובה):

call-to-acthion

מהניסוי הזה עולות שתי מסקנות ברורות:

1. לטקסט על הכפתור יש השפעה גדולה מאוד על ההנעה לפעולה, שבמונחים כספיים יכולה להצטבר להרבה מאוד כסף.

2. טקסט שונה מתאים לאנשים שונים.

כך, גולשים שאף פעם לא נרשמו לאתר (מוטיבציה ומעורבות נמוכה) הגיבו הכי טוב לטקסט: "תרום וקבל מתנה".

"תרום בבקשה" היא הפניה הכי מתאימה לגולשים שנרשמו לאתר אבל לא תרמו (מוטיבציה ומעורבות בינונית),
ולאלו שכבר תרמו בעבר (מוטיבציה ומעורבות גבוהה) הספיק הטקסט: "התגייס" (contribute).

לסיכום..

כשאתם יודעים מהי רמת המוטיבציה והמעורבות של הלקוח הפוטנציאלי שלכם בכל נקודת מפגש איתו,
זה קריטי בכל דף נחיתה ליצור את המסר המתאים על הכפתור כדי להגדיל את יחס ההמרה.
רק אל תכתבו "שליחה" או "הרשמה"..

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *