בלוג

איך ללכוד גם את המרפרפים על הטקסט

גולשים לא מעטים, לא קוראים טקסטים ברשת. הם מרפרפים עליהם במהירות. הסריקה נועדה להבין בהקדם האפשרי אם יש כאן משהו בעל ערך ששווה את הזמן שלהם. את ההחלטה הם יגבשו תוך מספר שניות, תוך כדי גלילה סימולטנית של הדף, והיא תתבסס על רמזים שיאתרו באקראי בטקסט. אבל כמשווקים, הייתם רוצים שהגולשים יקראו את כל התוכן […]

הסיבה היחידה לבצע פעולה

בשביל דיוויד אוגילבי שהיה ממייסדי הפרסום המודרני, זה היה הצליל של הקופה הרושמת. בשבילנו, אלו שחיים באינטרנט, זה הקליק על העכבר. אבל המטרה נשארה זהה: לגרום לביצוע פעולה. איך מגדילים את הסיכוי לגרום לאנשים לבצע פעולה? נותנים להם הצדקה מספקת. למה זה עובד? הנה הסיבה: תארו לעצמכם שאתם מוזמנים להשתתף בניסוי קטן. במשך מספר דקות […]

איך 'בולטים' מוסיפים כוח שכנוע לטקסט שלכם

כשמשתמשים בהם נכון, בולטים (תבליטים, bullets) הופכים לסימנים קטנים עם תרומה גדולה בדרך להנעה לפעולה. השתמשו בבולטים כדי: • לפשט את ההצגה של יתרונות, רעיונות, משימות ותהליכים • להציג את הטקסט בצורה נעימה לקריאה • לאפשר לקוראים לסרוק את הטקסט במהירות החוקים הבסיסיים של הבולטים • להציג תועלות ויתרונות. כמו כותרות, בולטים מציגים את לב […]

קצת על עצמי מה לכתוב – דוגמאות לדף אודות

דפי אודות מנצחים שיגלו לך סופסוף איך לכתוב על עצמך דפי אודות לא זוכים בדרך כלל להתייחסות מיוחדת מצד בעלי האתר. לרוב הם חסרי יצירתיות, כתובים בטון רשמי וצפויים. וזה די מוזר, כי אם חושבים על זה לדף אודות יש השפעה גדולה על הרושם שהגולשים מקבלים עליכם. וכשהם מתלבטים אם להתחיל לקחת אתכם ברצינות, זה […]

איך לכתוב טקסט שידבר אל הקוראים שלכם

כקופירייטר אני מעדיף לכתוב כתיבה דיבורית עם פניה בגובה העיניים. Bob Bly אחד הקופירייטרים האהובים עלי והמוערכים בארה"ב, מחדד את הכוונה של הגישה של 'לכתוב כמו שמדברים'. למעשה, הוא אומר, הכוונה בכתיבה דיבורית היא 'לכתוב בדרך שהלקוחות שלך מדברים'. והוא מביא דוגמה: באחד הימים הוא קיבל מכתב התרמה מתחנת רדיו אזורית שמשמיעה מוזיקת רוק ופופ. […]

דברו איתי