בלוג

יכול להיות שזו הסיבה שהטקסט שלך לא מניע לפעולה?

בעל מקצוע טוב הוא אחד שלא מרגישים אותו. כזה שאפשר ליהנות מהעבודה שלו בלי להרגיש את הנוכחות שלו ולסבול מהשאריות שלו אחרי העבודה. אותו דבר בכתיבה. כשאני פוגש דף נחיתה או טקסט שיווקי אחר על מוצר או על שירות, אם הכותב לא מספיק מיומן אני מרגיש אותו בכל שורה. איך? תכף אתן סימנים, אבל עוד […]

סוד הקסם של המספר 3 בהגברת האפקטיביות של כל טקסט שיווקי

מה משותף לזהבה ושלושת הדובים, שלושת המוסקטרים, שלושת החזירונים ו"שוקולד, מנטה מסטיק"? כולם משתמשים בכוח הקסם של המספר 3. התבנית המשולשת היתה מאז ומעולם אפקטיבית ביותר בהעברת מסר, עד שניתן היום למצוא אותה בשימוש נרחב בתחומים רבים. הנה עוד כמה דוגמאות: • האמת, כל האמת ושום דבר מלבד האמת • על 3 דברים העולם עומד: […]

3 דרכים פשוטות להפוך את הטקסט שלכם לקריא יותר

בעולם הפיזי קל לראות גימור לא מושלם. שאריות צבע, ליטוש לא אחיד או רווח מיותר, ישר תופסים לנו את העין. כשמדובר בטקסט, אנחנו כמובן לא נראה את זה עד שנתחיל לקרוא. אבל חוסר אחידות בטקסט או משפטים מסורבלים פוגמים בשטף הקריאה וגורמים לנו להרגיש אי נוחות. גם אם אנחנו לא ממש מודעים לה. כשנוסעים על […]

12 צעדים להיות כותב טוב יותר

1. לכתוב 2. לכתוב אפילו יותר 3. לכתוב כל יום 4. לכתוב גם כשאין חשק 5. לקרוא טקסטים של אחרים: באינטרנט, מודעות, שלטי חוצות, פליירים 6. לסמן מה אהבת 7. להבין למה זה עובד 8. לזכור מה לא אהבת 9. להבין מה לא עובד 10. לשאול את עצמך למי הטקסט פונה, מה רוצים להגיד לו […]

שלושת המרכיבים שבלעדיהם אין טעם לטקסט שלכם

נכון, כתיבה שמניעה לפעולה דורשת מיומנות. אבל אתם לא חייבים "לדעת לכתוב" כדי להצליח ליצור טקסט מסקרן, מעניין ומניע לפעולה. איך כותבים טקסט כזה? אם תקפידו לכלול בטקסט שלכם את 3 האלמנטים הבאים, עליתם על דרך המלך להניע את הקוראים שלכם לפעולה. הנה 3 יסודות המפתח שעליהם עומד כל טקסט שיווקי: • הצגת הבעיה או […]

דברו איתי