בלוג

טכניקה מעולה לסרטון מניע לפעולה

אחת הדרכים המוכחות להניע לפעולה היא להתחיל עם הבלטת הפער בין המקום שבו נמצא הלקוח הפוטנציאלי שלכם – לבין המקום שבו הוא רוצה להיות. השלב הבא יהיה להציג את התוצאות הרצויות, ולתאר איך המוצר/שירות שלכם הוא בדיוק זה שיעזור לו לסגור את אותו פער – כדי להגיע לאותן תוצאות. דוגמא טובה לשימוש בטכניקה הזו הן התמונות של "לפני" […]

איך ליצור משפטי מכירה מנצחים: הנוסחה הקלה להנעה לפעולה

מסתבר שלא חייבים להיות קופירייטר כדי ליצור הנעה לפעולה.. יש המון נוסחאות ותבניות לכתיבה של משפטי מכירה שיגרמו להנעה לפעולה. אני מכיר את כולן וניסיתי את רובן בווריאציות שונות לקהלים שונים, עם מסרים שונים ולמטרות שונות. אבל אם הייתי צריך להמליץ על נוסחה אחת פשוטה שתעבוד בשבילכם ברוב המוחלט של המקרים ביצירת משפטי הנעה לפעולה – […]

איזה סלוגן לעסק יעשה בשבילכם את העבודה?

כל מה שרציתם לדעת על כתיבת סלוגן לעסק (כולל דוגמאות, ברור) הטלפון מצלצל. – שלום, אתה קופירייטר? – (אני): כן – אני צריכה סלוגן – (אני): למה את מתכוונת? – נו, למשפט מתחת לשם של העסק שלי – (אני) אוקי, ומה את רוצה להגיד בסלוגן? – שתיקה.. כל בעל עסק או חברה יודעים שכחלק מהמיתוג […]