בלוג

הנוסחה הקלה של טקסט מניע לפעולה

יש המון נוסחאות ותבניות לכתיבה של טקסט מניע לפעולה. אני מכיר את כולן וניסיתי את רובן בווריאציות שונות לקהלים שונים, עם מסרים שונים ולמטרות שונות. אבל אם הייתי צריך להמליץ על נוסחה אחת פשוטה שתעבוד בשבילכם ברוב המוחלט של המקרים – זו הנוסחה: 1. הכאב או הבעיה 2. ההשלכות 3. הפתרון 4. התועלת או התוצאה 5. […]

איזה סלוגן יעשה בשבילך את העבודה?

הטלפון מצלצל. – שלום, אתה קופירייטר? – (אני): כן – אני צריכה סלוגן – (אני): למה את מתכוונת? – נו, למשפט מתחת לשם של העסק שלי – (אני) אוקי, ומה את רוצה להגיד בסלוגן? – שתיקה.. כל בעל עסק או חברה יודעים שכחלק מהמיתוג של העסק שלהם מקובל להציג גם סלוגן. הסלוגן זה אותו משפט […]

א'… סטופ! 4 הדברים שאתם שחייבים לדעת לפני שתכתבו אות אחת

דמיינו את הסיטואציה הבאה. אתם נכנסים למכונית, מניעים ונוסעים. אחרי מספר דקות אתם מתחילים לשאול את עצמכם לאן בעצם אתם נוסעים, את מי אתם הולכים לפגוש ומה תגידו לו. אני מניח שלרובכם זה לא קרה. אבל אם אתם מוצאים את עצמכם מתיישבים לכתוב טקסט שיווקי, לפני שעניתם לעצמכם על 4 השאלות החשובות ביותר – גם […]