בלוג

איך להקפיץ את יחס ההמרה של דף הנחיתה שלך

לא משנה כמה מבקרים מגיעים לדף הנחיתה שלכם, יש לכם מטרה אחת: להמיר כמה שיותר מהם – ללקוחות או לנרשמים (כלומר, להגדיל את יחס ההמרה). מה יגרום להם להירשם או לקנות מכם? האמונה שהמוצר או השירות שלכם ישפרו את חייהם:  יפתרו להם בעיה שגורמת להם לא לישון בלילה ימנעו מהם לשלם ביוקר על טעות שאולי יעשו יעזרו […]

6 צעדים פשוטים לאתר את הנישה שלכם

כל המידע והניסיון שיש לנו על העולם מאוחסן במגירות שיש לנו בראש. שמענו הרגע משהו חדש? אנחנו מעבירים אותו לאחסון במגירה שלדעתנו קשורה אליו. אנחנו מסתכלים על העולם ויודעים ישר מה אנחנו מרגישים או חושבים לגבי כל דבר. איך? אנחנו פשוט ניגשים למגירה המתאימה ומסתכלים מה כבר מונח שם. כך המוח שלנו פועל. זו דרכו […]

מה שכדאי לדעת על הלקוח שלכם

אנחנו רגילים לדבר על פילוח כשאנחנו רוצים לפנות לקהלי יעד ממוקדים. אנחנו מכירים בכך שקבוצות מספיק גדולות ומובחנות יוצרות 'שוק', שכדאי להתאים במיוחד עבורו את המוצר/שירות, המחיר, סגנון ההפצה או את המסר. התפיסה הזו מבחינה בין קהלי יעד שונים' בדרך כלל על-פי מאפיינים דמוגרפיים כמו מצב סוציו אקונומי, גיל, מקום מגורים וכו'. תפיסות מתקדמות יותר […]