בלוג

28 תוספי שכנוע שיהפכו כל טקסט לאפקטיבי יותר

מדהים. לפעמים כשעושים דברים כמו שצריך הם פשוט… עובדים. כמו שצריך. אתם רוצים לכתוב טקסט משכנע שיגרום לאנשים לעשות את מה שאתם רוצים. זה ברור. מה שפחות ברור לכם זה איך לעשות את זה. אז הנה, 28 תוספי שכנוע שיעזרו לכם להפוך את הטקסט שלכם לאמין, מעורר הזדהות ומניע לפעולה ואת הקוראים שלכם – ללקוחות. […]

איך להניע אפילו את הבן שלך למקלחת

פעם הייתי יכול להגיד לבן שלי: אם לא תיכנס עכשיו למקלחת – אז אין סיפור לפני השינה. וכמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם זה לא ממש הזיז אותו לכיוון המקלחת. ואז קראתי את הספר אלוהים בגובה העיניים של דני גיל (סופר דדי) והבנתי שכמו הרבה פעמים בחיים המפתח להצלחה הוא פשוט לעשות את ההיפך ממה שאנחנו רגילים. דני גיל כותב […]

איך ליצור יתרון כבר בכותרת

אחד מכללי הברזל (או הזהב) של טקסט מניע לפעולה, הוא שהכותרת צריכה להציג, או לפחות לרמוז, על התועלת או התוצאה שמבטיח השימוש במוצר או בשירות. ולא, את התכונות של המוצר. הסיבה לזה היא שבסופו של דבר אנשים יוצאים לחפש מוצר או שירות בגלל שהם מקווים שהוא יפתור להם בעיה מציקה, יקדם אותם בתחום שחשוב להם […]