בלוג

מה שכדאי לדעת על הלקוח שלכם

אנחנו רגילים לדבר על פילוח כשאנחנו רוצים לפנות לקהלי יעד ממוקדים. אנחנו מכירים בכך שקבוצות מספיק גדולות ומובחנות יוצרות 'שוק', שכדאי להתאים במיוחד עבורו את המוצר/שירות, המחיר, סגנון ההפצה או את המסר. התפיסה הזו מבחינה בין קהלי יעד שונים' בדרך כלל על-פי מאפיינים דמוגרפיים כמו מצב סוציו אקונומי, גיל, מקום מגורים וכו'. תפיסות מתקדמות יותר […]

זה חיסרון או יתרון? תלוי במסר שלך..

מספרים על 2 חברים ששטו בסירה באגם. פתאום ראו יהודי טובע צועק לעזרה. מיהרו לעברו ואחד מהם קרא לו: "תביא ת'יד שלך". הטובע לא הגיב והמשיך לצעוק לעזרה. הבחור שב וצעק אליו יותר חזק ויותר ברור: "תביא לי את היד שלך". ועדיין, היהודי לא עושה סימנים שהוא מבין מה רוצים ממנו. החבר השני על הסירה […]

Hello world!

This is your first post. Edit or delete it, then start blogging! Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start blogging! Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start blogging! Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then […]