איך להקפיץ את יחס ההמרה של דף הנחיתה שלך

לא משנה כמה מבקרים מגיעים לדף הנחיתה שלכם, יש לכם מטרה אחת: להמיר כמה שיותר מהם – ללקוחות או לנרשמים (כלומר, להגדיל את יחס ההמרה).

מה יגרום להם להירשם או לקנות מכם? האמונה שהמוצר או השירות שלכם ישפרו את חייהם: 

  • יפתרו להם בעיה שגורמת להם לא לישון בלילה
  • ימנעו מהם לשלם ביוקר על טעות שאולי יעשו
  • יעזרו להם להרוויח יותר – כסף, בריאות, זמן עם הילדים
  • יהפכו את חייהם לרגועים, מספקים, מאתגרים

להגיע למקום הזה, ורצוי כמה שיותר מהר – זאת המוטיבציה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

זה מה שגרם לו מראש להגיע לדף הנחיתה שלכם.

מה יקפיץ את יחס ההמרה של דף הנחיתה שלכם?

רק טקסט שמשקף לקורא את המוטיבציה העמוקה שלו – המוטיבציה להשיג את מה שהפתרון שלכם למעשה מבטיח.

לכן, לעולם אל תשתמשו במילים שלכם בדף הנחיתה, אלא רק במילים שהלקוחות שלכם מכירים וצריכים לשמוע.

אלו המילים היחידות שיבטאו את הכאב או התשוקה שלהם, וישקפו עבורם את המוטיבציה שלהם לשפר את מצבם.

2 דוגמאות..

מה שעובד בפועל

Tim Ferriss הוא המחבר של רב המכר "שבוע עבודה של 4 שעות" (The 4-Hours Workweek).

כשהוא התלבט איך לקרוא לספר, הוא הבין שהכי נכון יהיה לתת ללקוחות "להחליט".

כדי לזהות את הביטוי שמשקף בצורה מקסימלית את המוטיבציה העמוקה של הלקוחות שלו, הוא נקט בשיטה האמפירית.

הוא הציג הרבה מאוד מודעות ממומנות במנועי חיפוש, כשכל מודעה הציגה שם אפשרי לספר.

המודעה שקיבלה הכי הרבה הקלקלות – הפכה לשם הספר: The 4-Hours Workweek

לא לכתוב – לערוך!

לפעמים הכותרות הכי טובות נמצאות לנו ממש מתחת לאף.

אפשר למצוא אותן באימיילים שאנחנו מקבלים מהלקוחות, במשובים שלהם, בהמלצות, בפייסבוק וכו'.

במקום כל פעם לנסות להמציא את הגלגל עם כותרת חדשה, אפשר פשוט לסמן את המשפט הכי טוב, לערוך אותו בעדינות ולקבל כותרת מעולה – מניעה לפעולה.

לדוגמה..

חברה שמציעה שירותי גיבוי של מסמכים בענן, רצתה ליצור דף נחיתה.

חברת התוכן שלה הציעה 4 גרסאות שונות לכותרת של דף הנחיתה, הריצה מבחן אופטימיזציה (A/B test) ובסופו בחרה את הכותרת הטובה ביותר.

הכותרת שהגדילה את יחס ההמרה ב-103% היתה זו (בתרגום חופשי):

חסוך 99% מהתיוקים שלך

איך הם חשבו על הכותרת הזאת? כי היא הופיעה כמעט מילה במילה בראיון שנערך עם אחד הלקוחות של החברה:

"אנחנו אוהבים את החשבון העסקי שיש לנו. איך אנחנו משתמשים בו? כדי לחסוך 99% מהתיוקים שלנו"

לא תמיד צריך לשבור את הראש כדי לכתוב כותרת נכונה. ובטח לא להשתמש במילים שלא מאפשרות למבקר לזהות את עצמו ולהזדהות עם הפתרון.

מצאו את המילים והביטויים בגוגל או אצל הלקוחות שלכם, הפכו אותן לכותרת של דף הנחיתה שלכם ותתרגלו לקבל יותר לקוחות, פניות והרשמות.

2 תגובות
  1. בן יעבץ
    בן יעבץ says:

    פוסט קצר אבל מאוד חשוב!

    אין ספק שסקרים יכולים לגלות לך דברים שלא ידעת על העסק שלך.

    לקוחה שפנתה אליי מתחום הרפואה הטבעית לא רצתה לדבר על הסכנה של התרופות הקונבנציונליות אלא רק לציין כמה התרופות הטבעיות טובות.

    אחרי שעשינו סקר גילנו ש-76% מהעונים כתבו, בצורה כזו או אחרת, שהם לא
    מוכנים לקחת תרופות קונבנציונליות כי זה:

    1. רעל.
    2. עושה יותר נזק מתועלת.
    3. גורם לתופעות לוואי שיופיעו בסופו של דבר.
    4. לא רוצה להכניס סמים לגוף.
    וכדומה.

    אז מה, לא נכניס את זה לדף נחיתה? בטח שנכניס!

    בגלל זה חשוב מאוד לשאול את הלקוח כל הזמן מה הוא חושב…

    להגיב

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים